Adventure Man – Pantelis Tzertzevelis

test banner
  • Home
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
  • ΠΟΔΗΛΑΤΑ
  • ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ
  • ΤΑΞΙΔΙΑ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Breaking News
  • Οδηγήσαμε το BYD Dolphin που κάνει όσα υπόσχεται!   |   20 May 2025

  • Αθανάσιος Λαμπρίδης: Όταν το πάθος γίνεται τρόπος ζωής Αθλητής, δημιουργός, διασώστης, άνθρωπος της δράσης.   |   20 May 2025

  • «24 Ώρες για τη Λάμψη της Ζωής»   |   29 Apr 2025

  • Από το Βέρμιο στις Πρέσπες….. με το Ford Raptor Club Gr   |   22 Apr 2025

  • Στα “γούστα”…. με Alfa Romeo Junior  Elettrica   |   20 Mar 2025

  • Φάρος Τυφλών Ελλάδος   |   10 Mar 2025

 
Αρχική» ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ»NEW AUTO: Η Στρατηγική Του Volkswagen Group Για Την Κινητικότητα

NEW AUTO: Η Στρατηγική Του Volkswagen Group Για Την Κινητικότητα

Pantelis Tzertzevelis 29 Jul 2021 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Αφήστε ένα σχόλιο 309 Views

Ο μετασχηματισμός του Volkswagen Group σε όμιλο σύγχρονων υπηρεσιών κινητικότητας, με ιδιαίτερη βαρύτητα στο καινοτόμο λογισμικό και έμφαση στα ισχυρά brandsκαι τις πλατφόρμες υψηλής τεχνολογίας παγκόσμιας εμβέλειας, πλέον έχει τη δική του στρατηγική. Ο Dr. Herbert Diess, CEO του Volkswagen Group παρουσίασε τη στρατηγική “NEWAUTO”, που με ορίζοντα το 2030 θα οδηγήσει το Groupστον μετασχηματισμό, επιτυγχάνοντας συνέργειες ανάμεσα στις μάρκες και αύξηση της απόδοσης επί των πωλήσεων στο 8-9%, από το 7-8% που είναι σήμερα.

Μέχρι το 2030, το Volkswagen Group σχεδιάζει να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα ανά αυτοκίνητο κατά 30% στον κύκλο ζωής (ως προς το 2018), σύμφωνα με τη συμφωνία των Παρισίων. Στο ίδιο χρονικό πλαίσιο, το μερίδιο των ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας αναμένεται να αυξηθεί στο 50%, ενώ το 2040, σχεδόν το 100% όλων των νέων οχημάτων του Group σε μεγάλες αγορές, θα είναι μηδενικών εκπομπών ρύπων. Το αργότερο έως το 2050, το Group σκοπεύει να λειτουργεί πλήρως ουδέτερα ως προς το κλίμα.

Η αγορά συμβατικών αυτοκινήτων αναμένεται να μειωθεί κατά περισσότερο από 20% τα επόμενα 10 χρόνια. Παράλληλα, τα ηλεκτρικά οχήματα αναμένεται να προσπεράσουν τα συμβατικά ως κορυφαία τεχνολογία. Με εκτιμώμενο τζίρο 1,2 τρισεκατομμύρια ευρώ έως το 2030, οι πωλήσεις άμεσα συνδεδεμένες με το λογισμικό θα μπορούσαν να αντιπροσωπεύουν το ένα τρίτο των αναμενόμενων πωλήσεων ηλεκτρικών και συμβατικών οχημάτων, υπερδιπλασιάζοντας τη συνολική αγορά κινητικότητας από περίπου 2 τρισεκατομμύρια ευρώ σήμερα, σε 5 τρισεκατομμύρια ευρώ. Η ατομική κινητικότητα, με βάση τα αυτοκίνητα, αναμένεται να εξακολουθήσει να αντιπροσωπεύει το 85% της αγοράς αλλά και του κύκλου εργασιών τουGroup.

Το Volkswagen Group έχει ήδη διαθέσει 73 δισεκατομμύρια ευρώ για μελλοντικές τεχνολογίες από το 2021 έως το 2025, αντιπροσωπεύοντας το 50% των συνολικών επενδύσεων. Πριν το μέσο της δεκαετίας, θα παρουσιαστεί η SSP – Scalable Systems Platform ή Αρθρωτή Πλατφόρμα Συστημάτων, ως η πλατφόρμα επόμενης γενιάς του Volkswagen Group, η οποία θα μειώσει σημαντικά την πολυπλοκότητα. Θα διαδεχθεί τις MQB, MSB, MLB, καθώς και τις MEB και PPE, επεκτείνοντας την ενοποίηση από τρεις πλατφόρμες συμβατικών οχημάτων σε δύο πλατφόρμες ηλεκτρικών. Η επόμενη γενιά οχημάτων θα είναι πλήρως ηλεκτρική, πλήρως ψηφιακή και εξαιρετικά επεκτάσιμη. Περισσότερα από 40 εκατομμύρια οχήματα θα κατασκευαστούν πάνω στην SSP, η οποία θα είναι διαθέσιμη και σε άλλους κατασκευαστές.

Από τα έξι giga-εργοστάσια που έχει εξαγγείλει το Volkswagen Group στην Ευρώπη με συνολική παραγωγική ικανότητα 240 GWh έως το 2030, πλέον τα τρία έχουν «ταυτότητα». Μετά από αυτό στη Skellefteå, στη Σουηδία, κοινοπραξία με τη Northvolt AB, ακολουθεί αντίστοιχο στο Salzgitter, στη Γερμανία. Το Volkswagen Groupυπέγραψε συμφωνία με τον κινεζικό κολοσσό Gotion High-Tech ως τεχνολογικό συνεργάτη του, για έναρξη παραγωγής το 2025. Το τρίτο giga-εργοστάσιο, όπως ανακοινώθηκε θα κατασκευαστεί στην Ισπανία, σε συνεργασία με στρατηγικό συνεργάτη. Στο τελικό στάδιο επέκτασης στο τέλος της δεκαετίας, το εργοστάσιο προορίζεται να έχει ετήσια παραγωγική ικανότητα 40 GWh.

Παράλληλα, το VolkswagenGroup και η EnelX ανακοίνωσαν μια κοινοπραξία για την ενίσχυση της απορρόφησης ηλεκτρικών οχημάτων στην Ιταλία. Θα διαθέτει και θα λειτουργεί υποδομή δικτύου υψηλής ισχύος φόρτισης (HPC), με περισσότερα από 3.000 σημεία έως 350 kW το καθένα, σε ολόκληρη τη χώρα έως το 2025. Συνολικά, τα επόμενα χρόνια το VolkswagenGroup θα υλοποιήσει 18.000 σημεία ταχυφόρτισης στην Ευρώπη, 17.000 στην Κίνα και 10.000 στις ΗΠΑ και τον Καναδά.

Τέλος, μέχρι το 2030, το Volkswagen Group θα διαθέτει αυτόνομους στόλους μεταφορών, έχοντας αναπτύξει συστήματα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4 για αυτοκίνητα και λεωφορεία. Το Group θα μπορούσε έτσι να δημιουργήσει το μεγαλύτερο νευρωνικό δίκτυο οχημάτων στους δρόμους, παγκοσμίως. Επί του παρόντος, δοκιμάζονται τα πρώτα αυτόνομα λεωφορεία στο Μόναχο ενώ αντίστοιχα προγράμματα θα ακολουθήσουν σε άλλες πόλεις της Γερμανίας, της Κίνας και των ΗΠΑ.

2021-07-29
Facebook Twitter Stumble linkedin Pinterest More

ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ

Αναρτήθηκε από : Pantelis Tzertzevelis
Προηγούμενο άρθρο:

New Mustang Mach-E

Επόμενο άρθρο:

Mission:  Go Atlas

Σχετικά Άρθρα

Οδηγήσαμε το BYD Dolphin που κάνει όσα υπόσχεται!

Οδηγήσαμε το BYD Dolphin που κάνει όσα υπόσχεται!

Pantelis Tzertzevelis 20 May 2025
Εξερευνήστε τη χιονισμένη Σουηδία από ένα μακρινό χειμερινό καταφύγιο!  Το ίδιο που έγινε η παρουσίαση του Volvo EX30 Cross Country

Εξερευνήστε τη χιονισμένη Σουηδία από ένα μακρινό χειμερινό καταφύγιο! Το ίδιο που έγινε η παρουσίαση του Volvo EX30 Cross Country

Pantelis Tzertzevelis 17 Feb 2025
10 χρόνια στην κορυφή το Ford Ranger

10 χρόνια στην κορυφή το Ford Ranger

Pantelis Tzertzevelis 17 Feb 2025

Leave a Reply Cancel reply

You must be logged in to post a comment.

Αναζήτηση

noris MIKE

Κατηγορίες

  • Uncategorized
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
  • ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ
  • ΠΟΔΗΛΑΤΑ
  • ΤΑΞΙΔΙΑ

Τελευταία Άρθρα

  • Οδηγήσαμε το BYD Dolphin που κάνει όσα υπόσχεται!
  • Αθανάσιος Λαμπρίδης: Όταν το πάθος γίνεται τρόπος ζωής Αθλητής, δημιουργός, διασώστης, άνθρωπος της δράσης.
  • «24 Ώρες για τη Λάμψη της Ζωής»
  • Από το Βέρμιο στις Πρέσπες….. με το Ford Raptor Club Gr
  • Στα “γούστα”…. με Alfa Romeo Junior  Elettrica

Αρχείo

  • May 2025
  • April 2025
  • March 2025
  • February 2025
  • January 2025
  • November 2024
  • September 2024
  • May 2024
  • April 2024
  • March 2024
  • February 2024
  • June 2022
  • July 2021
  • March 2021

Tzertzevelis

Pantelis Tzertzevelis

Pantelis Tzertzevelis

Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Θεσσαλονίκη ,το 1966.

Τελευταία Άρθρα

  • Οδηγήσαμε το BYD Dolphin που κάνει όσα υπόσχεται!

    Οδηγήσαμε το BYD Dolphin που κάνει όσα υπόσχεται!

    Pantelis Tzertzevelis 20 May 2025
  • Αθανάσιος Λαμπρίδης: Όταν το πάθος γίνεται τρόπος ζωής Αθλητής, δημιουργός, διασώστης, άνθρωπος της δράσης.

    Αθανάσιος Λαμπρίδης: Όταν το πάθος γίνεται τρόπος ζωής Αθλητής, δημιουργός, διασώστης, άνθρωπος της δράσης.

    Pantelis Tzertzevelis 20 May 2025
  • «24 Ώρες για τη Λάμψη της Ζωής»

    «24 Ώρες για τη Λάμψη της Ζωής»

    Pantelis Tzertzevelis 29 Apr 2025
  • Στη μνήμη του Adventure man Θωμά Θωμίδη!

    Στη μνήμη του Adventure man Θωμά Θωμίδη!

    Pantelis Tzertzevelis 23 Feb 2025
  • Εξερευνήστε τη χιονισμένη Σουηδία από ένα μακρινό χειμερινό καταφύγιο!  Το ίδιο που έγινε η παρουσίαση του Volvo EX30 Cross Country

    Εξερευνήστε τη χιονισμένη Σουηδία από ένα μακρινό χειμερινό καταφύγιο! Το ίδιο που έγινε η παρουσίαση του Volvo EX30 Cross Country

    Pantelis Tzertzevelis 17 Feb 2025

Tags

alfa romeo Junior BYD CHINA electric cars evs LAGADAS SOHOS
Copyright 2021, All Rights Reserved
Πολιτική απορήτου