Adventure Man – Pantelis Tzertzevelis

test banner
  • Home
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
  • ΠΟΔΗΛΑΤΑ
  • ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ
  • ΤΑΞΙΔΙΑ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Breaking News
  • Οδηγήσαμε το BYD Dolphin που κάνει όσα υπόσχεται!   |   20 May 2025

  • Αθανάσιος Λαμπρίδης: Όταν το πάθος γίνεται τρόπος ζωής Αθλητής, δημιουργός, διασώστης, άνθρωπος της δράσης.   |   20 May 2025

  • «24 Ώρες για τη Λάμψη της Ζωής»   |   29 Apr 2025

  • Από το Βέρμιο στις Πρέσπες….. με το Ford Raptor Club Gr   |   22 Apr 2025

  • Στα “γούστα”…. με Alfa Romeo Junior  Elettrica   |   20 Mar 2025

  • Φάρος Τυφλών Ελλάδος   |   10 Mar 2025

 
Αρχική» ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ»Οδηγήσαμε το Audi Q2 S line 35 TFSI S tronic 150 PS

Οδηγήσαμε το Audi Q2 S line 35 TFSI S tronic 150 PS

Pantelis Tzertzevelis 08 May 2024 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Αφήστε ένα σχόλιο 38 Views

 Dynamic for ever and ever

Ήταν είναι και είναι καταδικασμένο να παραμείνει δυναμικό για πάντα! Ο λόγος για το μικρό SUV της επιτυχημένης σειράς Q της AUDI, το οποίο «φρεσκαρίστηκε» εκσυγχρονίστηκε και μπήκε με πολλές αξιώσεις στην premium κατηγορία, η οποία καλά κρατεί!

Με μια πρώτη ματιά, κατά την διάρκεια παραλαβής του AUDI Q2 S line στην έκδοση 35 TFSi, που έχει στον standard εξοπλισμό του, s tronic κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ταχυτήτων και αποδίδει 150 hp, γυάλισε το μάτι μου!

Πολύ μπάνικο, με ενδιαφέρουσες σχεδιαστικές πινελιές πάνω του, οι οποίες τονίζουν εύστοχα τον χαρακτήρα s line που φέρει στο αμάξωμά του.Μικρές αλλά με νόημα οι αλλαγές, που έγιναν πάνω του όπως η οχτάγωνη μάσκα single frame η οποία έχει σχεδιαστεί εκ νέου, και αποτελεί σήμα κατατεθέν για όλα τα μοντέλα AUDI. Μπορεί το μήκος του μεταξονίου να παρέμεινε το ίδιο, όπως και το ύψος του Q2, αλλά το μήκος του αμαξώματος αυξήθηκε και πλέον έφτασε τα 4.208mm. Από την μάσκα μέχρι και τον πίσω διαχύτη που βγάζει μάτια (καθώς βρίσκεται χαμηλά τοποθετημένος), και τα Led φώτα που κάνουν την νύχτα μέρα, μαζί με τα ευδιάκριτα φλας, το νέο Q2 αναδεικνύει την ταυτότητα  της έκδοσης s line!

Στα εντός…

Με το άνοιγμα της πόρτας στο Q2, ο ανυψοψίαστος οδηγός εισέρχεται σε ένα περιβάλλον αρκετά πολυτελές, το οποίο διέπει μια αναβαθμισμένη ποιότητα υλικών, με πολύ προσεγμένες λεπτομέρειες, που δίνουν ρεσιτάλ τόσο στην σύνδεση όσο και στα τελειώματα. Σίγουρα το σκηνικό αυτό το συναντάμε στα AUDI μεγαλύτερης κατηγορίας!

Απόλυτη ευκολία στον χειρισμό της παρουσιάζει η οθόνη του infotainment, η οποία δεν είναι αφής, διευκολύνοντας έτσι τον οδηγό κατά τη διάρκεια χειρισμού της. Τα πλήκτρα λειτουργίας βρίσκονται τοποθετημένα χαμηλότερα στην κεντρική κονσόλα, έτσι ώστε ο οδηγός να μην αποσπά την προσοχή του από τον δρόμο. Βέβαια το infotainment υπακούει και σε φωνητικές εντολές, γεγονός που κάνει αρκετά διασκεδαστική την χρήση του. Σαφώς και θα ήθελα την ασύρματη σύνδεση του με το apple car play που χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάσει, αλλά είναι διαθέσιμο μόνο με ενσύρματη σύνδεση!!Το κεντρικό καντράν, το οποίο φιλοξενεί το Audi Virtual Cocpit, είναι αρκετά ευκρινές καθώς έχει μέγεθος 12,3 ιντσών, και συντελεί τα μέγιστα κατά την διάρκεια οδήγησης με υψηλές ταχύτητες, δίνοντας πολύτιμες πληροφορίες στον οδηγό με το πάτημα των πλήκτρων που βρίσκονται, πάνω στο προηγμένο τιμόνι.

Η ακουστική των 14 ηχείων της Bang & Olufsen, βρίσκεται σε άλλο επίπεδο, και αποτελεί ωραία πρόκληση για τους λάτρεις της καλής μουσικής και των μεγάλων αποδράσεων, καθώς στο ντουλαπάκι του Q2 περιλαμβάνεται cd player, που μπορεί να φιλοξενήσει χιλιάδες τραγούδια της αρεσκείας του οδηγού, ο οποίος οδηγεί απολαμβάνοντας τόσο την άνεση των καθισμάτων που διαθέτουν εξαιρετική στήριξη και ρυθμιζόμενο προσκέφαλο! Άνετοι χώροι, πλούσιο και λειτουργικό port bagasse.

1.500cc με 150 ετοιμοπόλεμους ίππους!

Είπαμε, από έξω εμφάνιση και, από μέσα άνεση, αλλά ένα τέτοιο σύνολο σίγουρα απαιτεί και έναν κινητήρα που θα το κινεί αξιοπρεπέστατα, και άκρως δυναμικά, όπως κάνουν οι 150 ίπποι που αποδίδει ο 1.5 TFSi.

Το παρέλαβα από την βάση της Kosmocar από την Λ. Βουλιαγμένης, και ταξίδεψα μέχρι την Ποτίδαια στην Κασσάνδρα της  Χαλκιδικής, ταξιδεύοντας με όλες τις ταχύτητες και με μια μέση κατανάλωση κοντά στα 7 λίτρα! Ένιωσα αρκετά δυναμικός και ο ίδιος καθώς ,τόσο η θέση οδήγησης όσο και πληρέστατη σε πληροφόρηση της ακριβέστατης “τιμονάρας” του Q2, κάνουν τη διαφορά. Βέβαια, αν και αθόρυβο το μοτέρ κατά την λειτουργία εντός πόλεων, μόλις χρειαστεί να ανεβάσεις ταχύτητα, ο turbo 1.500άρης κινητήρας ανταποκρίνεται απίστευτα γρήγορα ξεσηκώνοντας ευχάριστα τον οδηγό του. Σε αυτό συμβάλει και το sport προφίλ οδήγησης αλλά και η λειτουργία του s tronic που μεταμορφώνει σε χρόνο ΤΤ τον χαρακτήρα του AUDI Q2 1.5 35 TFSi s tronic. Έμεινα έκπληκτος!  Δεν πίστευα στα μάτια μου ότι το λιλιπούτειο Q2 πετάει! Και το απίστευτο… δεν καταναλώνει πολύ βενζίνη. Το δε σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων φροντίζει τα μέγιστα στην κατανάλωση, χαρίζοντας μόνο χαμόγελα στον οδηγό του. Το βίωσα σε όλο το μεγαλείο του, καθώς με ένα φουλάρισμα όχι μόνο έφτασα στην Χαλκιδική αλλά επέστρεψα και στην Θεσσαλονίκη.

Η ασφάλεια σε πρώτο πλάνο

Το αναβαθμισμένο AUDI Q2 δεν είναι ένα ασφαλές, και γρήγορο αυτοκίνητο μόνο στις μεγάλες ευθείες των αυτοκινητοδρόμων αλλά, και στα στροφιλίκια των επαρχιακών δρόμων, που κρύβουν πολλούς κινδύνους για ένα suv, όπως το Q2. Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι μηδαμινές και απολύτως ελεγχόμενες, από το σύστημα ανάρτησης το οποίο έχει σφιχτό προσανατολισμό, προκειμένου να συνεχίσει να δίνει την απόλυτη οδηγική ευχαρίστηση στον δυναμικό οδηγό που «αναζητά» το παιχνίδι μέσα από τη γρήγορη οδήγηση καθώς η πληροφόρηση του τιμονιού είναι σε υψηλά επίπεδα. Τα μεγάλα φρένα, είναι άκρως υποδειγματικά δεν προβληματίζουν τον οδηγό και φρενάρουν αποτελεσματικά σε σύντομο χρονικό διάστημα τον βάρος του AUDI Q2.

Η ασφάλεια του γρήγορου οδηγού και των επιβατών του Q2, 1.5 TFSi s tronic  περνά και από την  τεχνολογία του συστήματος «Audi pre sense» του οποίου το ραντάρ, διαβάζει όλα τα πιθανά  εμπόδια, που τυχόν βρεθούν στον δρόμο του όπως, πεζούς, ποδηλάτες, & αντικείμενα, και το οποίο συνεργάζεται άριστα με το Lane assist.  Για όσους επιθυμούν να προσθέσουν, κάτι παραπάνω στην ασφάλειά τους, υπάρχουν και τα προαιρετικά συστήματα που ανήκουν στα ειδικά πακέτα Drive Assist, Safety και Park Assist.Αν είστε από εκείνους …. Ζητήστε να μάθετε για το πακέτο Drive Assist που εμπεριέχει το adaptive cruise assist.  Διαθέσιμο σε συνδυασμό με το MMI navigation plus, το Audi virtual cockpit και το S tronic , λειτουργεί σε ολόκληρο το εύρος ταχυτήτων, προσφέροντας δυνατότητες ημιαυτόνομης οδήγησης.  

Επίλογος!

Μου άρεσε το Audi Q2   γιατί  ξεχωρίζει με την εμφάνιση αλλά και την ποιότητα κατασκευής του, και φυσικά τις επιδόσεις και την ασφάλειά του! Απευθύνεται σε εκείνους που θέλουν να διαφέρουν συνδυάζοντας ένα γρήγορο suv που τα έχει όλα και συμφέρει. Αρκεί να διαθέτει κάτι παραπάνω από 27.700€ που ξεκινά η σειρά 35 TFSi με το s tronic κιβώτιο. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν με το πακέτο s line και κοστίζει 31.770€ και αν τα διέθετα θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά!

Παντελής Τζερτζεβέλης

Tελικά βλέποντας το θα ήθελα να το ξανά οδηγήσω ακούγοντας στο άσμα της Gianna Nannini Bello impossibile, και να γουστάρω αφάνταστα σε κάποια ήσυχη εσχατιά της Ελλάδας απολαμβάνοντας κάποια από τα ωραιότερα τοπία μας!

https://youtu.be/jpZHGYrxj9A?si=rtbIUovkw7BRjfZS

2024-05-08
Facebook Twitter Stumble linkedin Pinterest More

ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ

Αναρτήθηκε από : Pantelis Tzertzevelis
Προηγούμενο άρθρο:

Εκτός από αδρεναλίνη είχε και suspense το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Δρόμου U23 & Juniors

Επόμενο άρθρο:

Ελασσόνα: Δεκάδες μαθητές και μαθήτριες συμμετείχαν στις πρόδρομες δράσεις του ΔΕΗ Διεθνή Ποδηλατικού Γύρου Ελλάδας 2024

Σχετικά Άρθρα

Οδηγήσαμε το BYD Dolphin που κάνει όσα υπόσχεται!

Οδηγήσαμε το BYD Dolphin που κάνει όσα υπόσχεται!

Pantelis Tzertzevelis 20 May 2025
Εξερευνήστε τη χιονισμένη Σουηδία από ένα μακρινό χειμερινό καταφύγιο!  Το ίδιο που έγινε η παρουσίαση του Volvo EX30 Cross Country

Εξερευνήστε τη χιονισμένη Σουηδία από ένα μακρινό χειμερινό καταφύγιο! Το ίδιο που έγινε η παρουσίαση του Volvo EX30 Cross Country

Pantelis Tzertzevelis 17 Feb 2025
10 χρόνια στην κορυφή το Ford Ranger

10 χρόνια στην κορυφή το Ford Ranger

Pantelis Tzertzevelis 17 Feb 2025

Leave a Reply Cancel reply

You must be logged in to post a comment.

Αναζήτηση

noris MIKE

Κατηγορίες

  • Uncategorized
  • ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
  • ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ
  • ΠΟΔΗΛΑΤΑ
  • ΤΑΞΙΔΙΑ

Τελευταία Άρθρα

  • Οδηγήσαμε το BYD Dolphin που κάνει όσα υπόσχεται!
  • Αθανάσιος Λαμπρίδης: Όταν το πάθος γίνεται τρόπος ζωής Αθλητής, δημιουργός, διασώστης, άνθρωπος της δράσης.
  • «24 Ώρες για τη Λάμψη της Ζωής»
  • Από το Βέρμιο στις Πρέσπες….. με το Ford Raptor Club Gr
  • Στα “γούστα”…. με Alfa Romeo Junior  Elettrica

Αρχείo

  • May 2025
  • April 2025
  • March 2025
  • February 2025
  • January 2025
  • November 2024
  • September 2024
  • May 2024
  • April 2024
  • March 2024
  • February 2024
  • June 2022
  • July 2021
  • March 2021

Tzertzevelis

Pantelis Tzertzevelis

Pantelis Tzertzevelis

Ο Παντελής Τζερτζεβέλης γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Θεσσαλονίκη ,το 1966.

Τελευταία Άρθρα

  • Οδηγήσαμε το BYD Dolphin που κάνει όσα υπόσχεται!

    Οδηγήσαμε το BYD Dolphin που κάνει όσα υπόσχεται!

    Pantelis Tzertzevelis 20 May 2025
  • Αθανάσιος Λαμπρίδης: Όταν το πάθος γίνεται τρόπος ζωής Αθλητής, δημιουργός, διασώστης, άνθρωπος της δράσης.

    Αθανάσιος Λαμπρίδης: Όταν το πάθος γίνεται τρόπος ζωής Αθλητής, δημιουργός, διασώστης, άνθρωπος της δράσης.

    Pantelis Tzertzevelis 20 May 2025
  • «24 Ώρες για τη Λάμψη της Ζωής»

    «24 Ώρες για τη Λάμψη της Ζωής»

    Pantelis Tzertzevelis 29 Apr 2025
  • Στη μνήμη του Adventure man Θωμά Θωμίδη!

    Στη μνήμη του Adventure man Θωμά Θωμίδη!

    Pantelis Tzertzevelis 23 Feb 2025
  • Εξερευνήστε τη χιονισμένη Σουηδία από ένα μακρινό χειμερινό καταφύγιο!  Το ίδιο που έγινε η παρουσίαση του Volvo EX30 Cross Country

    Εξερευνήστε τη χιονισμένη Σουηδία από ένα μακρινό χειμερινό καταφύγιο! Το ίδιο που έγινε η παρουσίαση του Volvo EX30 Cross Country

    Pantelis Tzertzevelis 17 Feb 2025

Tags

alfa romeo Junior BYD CHINA electric cars evs LAGADAS SOHOS
Copyright 2021, All Rights Reserved
Πολιτική απορήτου